Yükleniyor...
Eylül Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi
Mustafa Kemal Atatürk

Atölye

Makasla Figür Çıkama (Yüz İfadeleri)

Makasla Figür Çıkama (Yüz İfadeleri)

Makasla Figür Çıkama (Resim Oluşturma)

Makasla Figür Çıkama (Resim Oluşturma)

Parça - Bütün İlişkisi

Parça - Bütün İlişkisi

dikkat geliştirme çalışması

dikkat geliştirme çalışması

Sosyal Öykü (Bekleme Salonunda Nasıl Beklemeliyim?

Sosyal Öykü (Bekleme Salonunda Nasıl Beklemeliyim?

bileteral koordinasyon

bileteral koordinasyon

Sosyal Öykü (Oyuncaklarımı Toplarım)

Sosyal Öykü (Oyuncaklarımı Toplarım)

farklı olanı bul (odaklanmış dikkat)

farklı olanı bul (odaklanmış dikkat)

Görsel bellek ve dikkat - Oyun kartları

Görsel bellek ve dikkat - Oyun kartları

el göz koordinasyonu geliştir

el göz koordinasyonu geliştir

Eylemler Lotto

Eylemler Lotto

Karada Yaşayan Hayvanlar Lotto

Karada Yaşayan Hayvanlar Lotto

Meyveler Lotto

Meyveler Lotto

Araçlar Lotto

Araçlar Lotto

Araçlar Lotto (basit düzey 4 lü)

Araçlar Lotto (basit düzey 4 lü)

makasla eğlenerek kes (ince kas,el göz koordinasyonu,renk,hayvan)

makasla eğlenerek kes (ince kas,el göz koordinasyonu,renk,hayvan)

dolu/boş kavramı çalışma sayfası

dolu/boş kavramı çalışma sayfası

Altında /üstünde çalışma sayfası

Altında /üstünde çalışma sayfası

içinde /dışında kavramı çalışma sayfaları

içinde /dışında kavramı çalışma sayfaları

Renk ve Şekil Eşleme (karmaşık ,eğlenceli oyun)

Renk ve Şekil Eşleme (karmaşık ,eğlenceli oyun)

Parça Bütün Çalışması

Parça Bütün Çalışması

İşitsel Bellek Çalışması

İşitsel Bellek Çalışması

Benzer dizini bul (dikkat geliştirme)

Benzer dizini bul (dikkat geliştirme)

Şekil Zemin İlişkisi

Şekil Zemin İlişkisi

ince kas,el goz koordinasyonu ,renk esleme

ince kas,el goz koordinasyonu ,renk esleme

Dikkat Calismasi (surdurulebilir /Secici dikkat )

Dikkat Calismasi (surdurulebilir /Secici dikkat )

Farklı Olanı Bulalım (dikkat egzersizi)

Farklı Olanı Bulalım (dikkat egzersizi)

Eski Yeni Kavram Kartları

Eski Yeni Kavram Kartları

altında /üstünde kavram kartları

altında /üstünde kavram kartları

Az/Çok Kavram Kartları

Az/Çok Kavram Kartları

Algı Çalışmaları Çalışma Kitapçığı 1

Algı Çalışmaları Çalışma Kitapçığı 1

İlişkilendirme Kartları

İlişkilendirme Kartları

Meslekler Lotto

Meslekler Lotto

Sebzeler Lotto

Sebzeler Lotto

Tamir Araçları Lotto

Tamir Araçları Lotto

Besinler Lotto (4 lü basit düzey)

Besinler Lotto (4 lü basit düzey)

Kes yapıştır/parça bütün/dikkat (yüz ifadeleri,mevsimler,hayvanlar,geç-yaşlı vb)

Kes yapıştır/parça bütün/dikkat (yüz ifadeleri,mevsimler,hayvanlar,geç-yaşlı vb)

Saklı olanı bul (Odaklanmış Dikkat-Ayırt etme, Görsel ayrımlaştırma)

Saklı olanı bul (Odaklanmış Dikkat-Ayırt etme, Görsel ayrımlaştırma)

Dikkat ve ince kas becerisi ((odaklanmış dikkat/Ayırtetme,Görsel ayrımlaştırma) (hangi eşya kime ait)

Dikkat ve ince kas becerisi ((odaklanmış dikkat/Ayırtetme,Görsel ayrımlaştırma) (hangi eşya kime ait)

Sıralı kartlarım (4 lü )

Sıralı kartlarım (4 lü )

Sıralı Kartlarım (5 li)

Sıralı Kartlarım (5 li)

Sıralı Kartlarım (6 li)

Sıralı Kartlarım (6 li)

farkı bul  (3 FARK)

farkı bul (3 FARK)

farkı bul (5 li)

farkı bul (5 li)

Yansımamı Bul  (Bu çalışma ile çocuğun şekildeki simetri ve alan ilişkisine odaklanmasına neden olur.)

Yansımamı Bul (Bu çalışma ile çocuğun şekildeki simetri ve alan ilişkisine odaklanmasına neden olur.)

Sürdürülebilen dikkat (görsel ayrımlaştırma )

Sürdürülebilen dikkat (görsel ayrımlaştırma )

Görsel Ayrımlaştırma Puzell (kolay seviye)(Görsel algıdaki beceri, çocuklarda okumayı, yazmayı, hecelemeyi, aritmetik hesap yapmayı geliştirmekte ve okulda başarılı olmaları için gereken diğer birçok beceriyi ilerletmelerine yardımcı olur)

Görsel Ayrımlaştırma Puzell (kolay seviye)(Görsel algıdaki beceri, çocuklarda okumayı, yazmayı, hecelemeyi, aritmetik hesap yapmayı geliştirmekte ve okulda başarılı olmaları için gereken diğer birçok beceriyi ilerletmelerine yardımcı olur)

Örüntü (Etrafımızda olan biten olayları, gördüğümüz nesne ve biçimleri, yahut etrafımızdaki çeşitli davranış biçimlerini,dili anlamak ve sonuca varmak  için zihnimizin örüntü yapabilmesi ve anlamadırması gerekmektedir. )

Örüntü (Etrafımızda olan biten olayları, gördüğümüz nesne ve biçimleri, yahut etrafımızdaki çeşitli davranış biçimlerini,dili anlamak ve sonuca varmak için zihnimizin örüntü yapabilmesi ve anlamadırması gerekmektedir. )

Dikkatimi Güçlendiriyorum.(renkli geometrik şekillerle hazırlanmış LOTTO oyunu. Dikkat becerilerinin yanısıra UZAMSAL İlişkileri geliştirmeside hedeflenmiş)tir.)

Dikkatimi Güçlendiriyorum.(renkli geometrik şekillerle hazırlanmış LOTTO oyunu. Dikkat becerilerinin yanısıra UZAMSAL İlişkileri geliştirmeside hedeflenmiş)tir.)

Gölgesini Bul Lotto (Uzamsal beceri)

Gölgesini Bul Lotto (Uzamsal beceri)

Geometrik Şekillerle Uzamsal Beceri

Geometrik Şekillerle Uzamsal Beceri

İsim Tamlamaları (Çocuğun dil zenginliğini edinebilmesi için tamlamaları doğru ve yerinde kullanması gerekir.)

İsim Tamlamaları (Çocuğun dil zenginliğini edinebilmesi için tamlamaları doğru ve yerinde kullanması gerekir.)

Kim Hangi Yöne Gitmeli  ( Ana amacı uzamsal becerileri geliştirmektir. Ancak uzamsal becerilerin gelişebilmesi için  yoğun dikkat gerekir.  Görsel ayırtetme, odaklanma görsel bellek ve uzamsal becerilerin senkronize kullanılarak gelişimi beklenmektedir.)

Kim Hangi Yöne Gitmeli ( Ana amacı uzamsal becerileri geliştirmektir. Ancak uzamsal becerilerin gelişebilmesi için yoğun dikkat gerekir. Görsel ayırtetme, odaklanma görsel bellek ve uzamsal becerilerin senkronize kullanılarak gelişimi beklenmektedir.)

Yansıma Sesleri

Yansıma Sesleri

Eylem Kartları (tek sözcüklü / Ne yapıyor)

Eylem Kartları (tek sözcüklü / Ne yapıyor)

Eylem kartları (çift sözcüklü /Ne Yapıyor)

Eylem kartları (çift sözcüklü /Ne Yapıyor)

Ayrılma Durumu (-den hali)

Ayrılma Durumu (-den hali)

Yönelme durumu (-e hali)

Yönelme durumu (-e hali)

Belirtme Hali (-i hali)

Belirtme Hali (-i hali)

Bulunma Hali (-de hali)

Bulunma Hali (-de hali)

5N1K Nerede Nasıl Soruları Çalışma Kartları (5N1K    soruları çocukların soruları anlayabilme, konuşulanları anlamlandırma, yerine-zamanına uygun sorular sorabilme ve etkili ve iki yönlü iletişim başlatabilme becerilerini geliştirir.)

5N1K Nerede Nasıl Soruları Çalışma Kartları (5N1K soruları çocukların soruları anlayabilme, konuşulanları anlamlandırma, yerine-zamanına uygun sorular sorabilme ve etkili ve iki yönlü iletişim başlatabilme becerilerini geliştirir.)

Ne zaman 5N1K Sorusu ( 5N1K   soruları çocukların soruları anlayabilme, konuşulanları anlamlandırma, yerine-zamanına uygun sorular sorabilme ve etkili ve iki yönlü iletişim başlatabilme becerilerini geliştirir.)

Ne zaman 5N1K Sorusu ( 5N1K soruları çocukların soruları anlayabilme, konuşulanları anlamlandırma, yerine-zamanına uygun sorular sorabilme ve etkili ve iki yönlü iletişim başlatabilme becerilerini geliştirir.)

Neden sorusu 5N1K ( 5N1K   soruları çocukların soruları anlayabilme, konuşulanları anlamlandırma, yerine-zamanına uygun sorular sorabilme ve etkili ve iki yönlü iletişim başlatabilme becerilerini geliştirir.)

Neden sorusu 5N1K ( 5N1K soruları çocukların soruları anlayabilme, konuşulanları anlamlandırma, yerine-zamanına uygun sorular sorabilme ve etkili ve iki yönlü iletişim başlatabilme becerilerini geliştirir.)

Ne sorusu 5N1K (5N1K   soruları çocukların soruları anlayabilme, konuşulanları anlamlandırma, yerine-zamanına uygun sorular sorabilme ve etkili ve iki yönlü iletişim başlatabilme becerilerini geliştirir.)

Ne sorusu 5N1K (5N1K soruları çocukların soruları anlayabilme, konuşulanları anlamlandırma, yerine-zamanına uygun sorular sorabilme ve etkili ve iki yönlü iletişim başlatabilme becerilerini geliştirir.)

Scroll to Top